Pentru a va asigura ca sistemul audio functioneaza perfect, puteti incerca urmatorii pasi:
Verificati cablurile, asigurati-va ca dispozitivul este conectat corect.
Verificati daca microfonul corect este selectat ca Dispozitiv audio in ecranul de conectare al JasminCam.
Asigurati-va ca sunetul audio este dezactivat dupa ce v-ati conectat prin JasminCam, facand clic pe butonul galben al microfonului de sub feed-ul camerei. Daca este aprins in verde, inseamna ca sistemul audio este activat.
Verificati setarile de sunet ale computerului dvs. Vedeti daca dispozitivul microfonului este activat si daca volumul acestuia este setat corect.
Pentru informatii suplimentare, vizitati paginile de depanare din cadrul paginii noastre JasminCam Wiki
Probleme legate de alimentarea lenta a camerei sau latime de banda redusa
Daca feed-ul camerei dvs. este lent, ar putea fi cauzat de o conexiune la internet instabila, un computer supraincarcat, un echipament invechit sau conditii de iluminare scazuta.
Pentru a rezolva astfel de probleme, va sfatuim sa va asigurati ca viteza calculatorului si a conexiunii dvs. corespund cerintelor JasminCam si ca incaperea dvs. este bine luminata.
Puteti incerca, de asemenea, sa inchideti alte aplicatii suplimentare care ruleaza in fundal si sa va asigurati ca doar JasminCam utilizeaza conexiunea dvs. la internet.
Puteti gasi mai multe informatii privind cerintele tehnice la urmatorul link: Ghid Wiki LiveJasmin.com